Sdemir Adete 3 gün kala ovulasyon testi 2 cizgi çıktı. Dun erken gebelik testi yaptım malesef negatif. Bu durumu yaşayanlar varmi aranızda
Green7 Sdemir Ovülasyon testlerine güvenmeyin kızlar, adetiniz bittikten 3gün sonra hafta da 1-2 denemeniz yeterli diye biliyorum ben öyle yapmıştım. Testler çok yanıltıyor 😏
Sdemir kubraselcuk üzüldüm canım. Dün kahverengi bi leke geldi. Acaba adetmi olucam dedim. Sonra gelen giden olmadi. Ovulasyonu oyle gorunce biraz heycan yaptim bende. Rabbım en yakın zamanda bizlerede nasip etsin inşallah.