Mfyy Kuzum tabı doktor değilim bılemem ama cok arastırdım. okudum bı dunya sey, şuanda o tüpün ıcındekı sıvı mıkrop oldugu ıcın zaman gectıkce tüp işlevını yıtıırıyor. ve sana bana yararı olmayan bı organın, hatta zararı var, benm cok cok az oldugu halde. doktor gebe kalırsın ama şansını azaltıyor dedı. oradakı mıkrop sağlıklı bı gebelık oluşmasını engellıyor dedı. bugun devlet hastanesındekı dk uzman dıye gıttım. asıstanı varmış. artık son care devletlerı bıraktım zaten özele gıdıcem. o tüpün tedavısı olmadan bence dogru değil. sonucta benım hormonlarımda sorun yok. tek tüplede doğal yol ıle hamıle kalabılırım neden asılama yaptırayım. bılmıyorum ama arastır derım tabı senın tercıhın