hamiş annelerim biliyorum bu sıralar fazla soru sormaya başladım ama malum ilk gebelik meraklar vesaire derken kendimizi yine bir soru cevap içerisinde buluyoruz benim sorum şu ben bu sabah iki kere sol boşluğumda ağrılı bir şekilde uyandım ama şöyle hani aman aman dayanılmayacak bir şekilde bir ağrı değildi bu gebelik sırasında normal bir şey mi?