Busebatuhan Kızlar selam 39+5 olduk ama normal doğum istyorum hiç acilmam yok çocuk kanala girmemiş aşağıya baskı yok yasayan oldu mu açılmayı ne kolaylaştırır bilgi verirseniz sevinirim 🙏
fatmaa37demi5 Busebatuhan bugün kontrolüm var ve tam 40 oldum. Yani şuan bilmiyorum ama eminim ki şuan açılma başladı. Çünkü aşırı mide bulantim var. Sabahta nisanım geldi. Dün activating labor egzersizi yaptım youtube yazınca ilk çıkan 8 dk falan olan. Kesinlikle onun etkisi olduğuna eminim
Busebatuhan Fatmaztrk hurma yiyorum youtubede pilates hareketleri yapıyorum ama henüz bi gelişme olmadı hala