Merhaba kızlar ben 2 hafta önce çamaşırımda leke gördüm sadece bi kere acile gittim bebek sağlıklı dedi 1 hafta sonra yüne leke gördüm yine gittim yüne bişey yok dedi doktor plesanta biraz Rahime yakın ondan olabilir bebek sağlıklı dedi bir kac gün sonra yine leke gördüm ama koyu kahve bi damla bile degil cok az doktorum iğne vurdu sonra 1 hafta yat dedi hep aklımda sizce bebeğim sağlıklı mıdır gidemiyorum da bakmaya