laras21 gamzkgamzkocak benim arada bir oluyor özellikle ayak ve ellerimin icinde bilmiyorum zararlimi acaba:/
MacideBaltacGlbahar laras21 kaşıntılar el ve ayaklarda oluyorsa özellikle gece kaşınması yaşıyorsan doktora görünmelisin.Ben de aynı şikayetten gittim neyse ki değerlerim normal çıktı..Ama sakın önemsemezlik yapma 💁🏻♀️
OgretmenEva Nemli tutun cildinizi. Rahatsız edici boyuttaysa mutlaka doktora gidip tahlil yaptırın karaciğer enzimlerine baktırın.
laras21 mehtap28 pzartesi doktorum var söylicem ama surekli olan bi kasindi degil arada bir oluyor ve kasinan yerler cok kizarip sicak oluyor