MLknnlfr bende ordan sipariş verdim arkadaşlarım da merak etmeyin mesajlara cevap vermiyorlar aramalara doymuyorlar 1ay sonra getiriyorlar .zor Bi durum. Haklısınız ben oglumun doğum günü için almıştım ve hazırlıklara 1 ay önceden başlamıştım allahtan .herseyim pastama kadar tamamdi cikolatadan hmudumu kesmistim zaten baska yerden soyledim tekrar .dogum gunune iki uc gun kala onu da getirdiler. Mecbur iki çeşit cikolatam olmuştu 😀 darlamayin kendinizi dolandirici degiller ama sistemi sifir bi cikolatacilar