Ben bunu 3 gün önceki kontrolde doktoruma sordum . Bazen vajinama kadar inen bir ağrı olıyor dedim . Bende serklaj dikişi de var . Normal daha da ağrın olacak ama serklajdan dolayı değil bu ağrılar serklajın olmasa da olacaktı rahim büyürken bağlar esniyor o yapıyor ağrıyı dedi