Kizlar oğluma hamileyken kolestaz olmuştum 33 haftalikken öğrenmiştim bu durumu. 38 haftada sezaryan oldum. Simdi 32 haftalık olcaz cumartesi günü kızıma hamileyim. Doktorum bu hamileligindede olur büyük ihtimalle demisti bana şuana kadar sorunsuz gelmiştik. Hatta dün sabah kontrolüm vardi Doktorum.bakti hersey yolunda dedi kan ve idrar testi istedi onlara baktik alt ast yüksek çıkmadı sevindim hatta doktorda dedi şimdilik sorun yok yüksek değil dedi. Kaşıntı vs olursa hemen gelirsin zaten dedi. Bugun sabah uyandığım gibi kasinmaya başladım ya şaka gibi. Hatta dün dedim anneme kaşıntı falan yok hagla diye mutlu olmuştum. Sabahtan beri kaşınıyorum deli gibi. Daha dün kan verdim eğer bisey olsa cikmazmiydi kizlar 1 günde hemen etki eder mi yani. Başka ne sebep olabilir sizce kasinmaya. Dün uyumadan duş aldım.oyle uyudum. Doktora mı söylesem acaba hagla kaşınıyorum.ara ara.