Minikbiranneem Kızlar çok kötü grip oldum hastaneye gitsem bisey yaparlar mı ya da evde neler yapabilirim balli süt pekmez hepsini yaptım boğazım o kadar aciyo ki yemek yiyemiyorum
Elifk- Minikbiranneem ben de griptim bugun aile hekimliğine gittim, çinko ve C vitamini alman mantikli olur dedi. Bogaz agrisi icin de sirkeyi sulandirip gargara yap yutmadan dedi
cimcimemmmm Minikbiranneem bir de 2 yemek kasigi pekmez bi limon sıkıp üstünü su doldur oyle iç bakalim hergun bi br yap iç. Arada sirkeli suyla veya tuzlu su ile de gargara yap gecmis olsun Bir de sarımsak ez yoğurtla karistir antibiyotik gorevi gorur
Minikbiranneem Soruyorumm ya bugün gidicem ama eşim de grip pazar günü test yaptırdık çıkmadı negatif yani
Melekg 15 gündür çekiyorum ben hastanede sadece parol takıp gönderiyorlar hiç düzelemedim covit testi de yapmadılar
Minikbiranneem Melekg ay Allah şifa versin bende 4 gündür çekiyorum yemek bile yiyemedim daha çok kötüyüm
Dilyara Ben de geçen hafta grib zannettim, meğerse covidmiş, ateşim 38 e yükseldiğinde acile gittim. Parol, vitamin c ve mide bulantısına karşı serum taktilar.