A70- benim bebeğimin kafasıda öndeydi, sezeryan oldum ama sancılarım olduğu için hep alttan bakıldı. Ebe iyiki sezeryan seçmişsiniz dedi, muayene ederken birazda dayanamadım tabi. Oğlum doğdu doktorum iyiki normal yapmamışız kafa çevresi büyük kordonda dolanıktı çok zorlanırmışız dedi. 37 haftalıkken doğum yaptım, kafa çevresi 36 cmydi