Yasemin_71 Kızlar 39 haftalık hamileyim dün çok kustum acile gittim ebe alttan bakti 2 cm açıklık var dedi bugünde sabah kahverengi birşey geldi nişan mi acaba yoksa dün ebe baktı diye ondan mı gelmiştir
EmineDefneGokce Yasemin_71 alttan muayene tetikliyor nişanı gözün aydın sancılar başlar canım bugün yarın
ZEHRaakkoyun Yasemin_71 bende 36 haftalık oldum dün aşırı kustum ve sümüksü bişe geldi iç çamaşırıma bugün doktora gideceğim
Minefff Yasemin_71 sümüksü şey kanlı mıydı akıntı rengindemi dün benimde çok midem bulandı isal falan oldum kanlı bişey gelöedi ama sümük gibi geldi peçeteye sizinde öylemi
ZEHRaakkoyun Yasemin_71 canım alttan muayene etti hiç bi sorun yok enfeksiyonun var dedi ilaç kullanıyorum onun için zaten
EmineDefneGokce Yasemin_71 gitmedim adet sancım başladı sonra 10 Dkda bir belden sancı geldi. Evde sıcak suya oturdum . Merdiven iç çık yaptım . 10 saat evde çektim . Sancılar sıklaşmaya başlayınca gittim 3 saate doğum oldu. Suyum gelmedi benim doğum anında patladı
Yasemin_71 EmineDefneGokce ya kimi insanın sancısı gelmiyormuş nişan geldikten sonra açılması oluyormuş
EmineDefneGokce Yasemin_71 evet oda doğru. Nişanı geldikten 2 hafta sonra da doğuran var . Ben sancı çektikten sonra gittin hastaneye