_ozlmm Rukiye24 Ben 50 ile hamile kaldım 63 kiloyum L beden aldım dün sezeryan oldum kullanıyorum iki gündür L çok rahat geldi kendi bedeninden bir beden büyük almak daha iyi bence
Caglaklckksl Rukiye24 L olmasına rağmen yorumlara bakarak xl aldım rahat olsun diye karın bölgesini sıkıyormuş diye. Sizde M alın bence
Rukiye24 Misssitare Caglaklckksl kuzeymomsss _ozlmm 40 ile gebe kaldım 5. Ayım bitti 47 yim doğuma maks 60 olurum haftada 1 kilo alıyorum. Yani doğumdan sonra 8 10 kilo gitmez mi L belimde durmazsa bu defa da
Misssitare Rukiye24 L daha rahat oluyor ben 2 paket almıştım elimde kaldı.ilk 2 gün yoğun kanama oldu sonradan sızıntı şeklinde
kuzeymomsss Rukiye24 herkesin bir olmuyor. Ben 70 ile girdim 58 ile çıktım, ama bazısının da 3 4 kilo gidiyor. Dikiş yerleri hassas oluyor, zaten depend yüksek bel durmama gibi bir durum olmaz