Merhaba arkadaşlar doktorum bana efermag tablet yazmıştı iki kutu bitirdim ama bardağa atılan içmek istemiyorum artık çünkü tiksindim bundan. Böyle magnezyum hap kullanan önerisi olan var mı yalnız büyük hap yutamıyorum fobim var küçük olması lazım paroldan daha küçük olması gerek eğer varsa ismini yazar mısınız doktora yazdiracagim