Ben 30.haftamdayım. Hala mide yanmam var. Hazımsızlık yaşıyorum. Hala arada bulantım oluyor 🤕 o yüzden ne zaman geçer bir şey diyemem kişiye göre değişiyor sanırım. Ama size iyi gelen şeyi öğreniyorsunuz bir süre sonra. Ben az az sık sık yiyorum ve sade soda içiyorum. Bir de sakız iyi geliyor bana.