nnnaaz Kimyasal solumak bile zarar veriyor diye duydum okudum doktorumda söyledi 37+3teyim 8 aydır saç boyamıyorum saçımın uzayan kısmı hep beyaz. Bence doğuma kadar bekleyin kalemle idare edin. Hiç riske atmaya gerek yok 🌸