Ozisko vücudunuzun o şekere verdiği tepkiyi ölçmek için yapıyorlar, test yaptıran herkesin şekeri yüksek çıkmıyor çünkü, bazı bünyelerde gebelik nedeniyle oluşuyor, yediklerinize dikkat ettiğiniz müddetçe sıkıntı yaşamazsınız zaten, ölçüme devam edin derim, dikkat etmezseniz bebekte erken doğum iri doğum gibi riskler meydana gelebilir, 1.saat tokluk değeri önemli, şeker gittikçe düşen bir şey, 15 dakika geç ölçseniz sonuç az çıkar,siz sadece 1.saati baz alın, hastane cihazında sıkıntı olacağını zannetmiyorum