Merhabalar böyle bir başlık açman çok iyi olmuş gerçekten. Önemli bir konu
Ben yurt dışında doğum yaptım doktorum batikon demedi ama şunları yapmamı söyledi
Ilık suyla temizliyorum küçük bir aparat aldım onun yardımıyla. Silme işlemine gelirsek normal tuvalet kağıdıyla siler gibi değilde tampon yaparak değdirerek kurutuyorum ve her seferinde pedi değiştiyorum. Çok şükür şimdilik bir sıkıntı yaşamadım. Umarım sende yaşamazsın