Canselgultekinn
17+3 olduk ve 2 gün önce minik çatlaklar olduğunu farkettim ://
Lierac, biooil, hindistan cevizi yağı kullanıyorum,Günde 3 kere .
Duşran çıkınca tüm vücuduma bebe yağı sürüyorum nemli kalması için ve 3 litre su içiyorum. Ancak cildim hala kuru.
Tamamen yapısal bir durum. Ben de bu kadar erken olmasına çok şaşırdım ama yapacak bişey yok 🤦♂️
Sağlıkla kavuşalım da yavrularımıza 🙏🙏🙏🙏