Ebrarabla_06 Fgbebek-1 göğüs hassasiyetim vardı aşırı derecede ve adetim gecikince öğrendim test yaptım öyle öğrenmiştim canım
323832 Fgbebek-1 ilk hamileligimde 1 bucuk sene korundum korunmayi biraktigim ay hamile idim 2 gune bir iliski olmustu simdi yine hamileyim bundada 2.ay hamile kaldim
en_guzel_emanetlerim Fgbebek-1 ilk kızımda evlendiğim ay hamile kaldım tek denemede şimdi ikinci bebeği istiyoruz iki aydır deniyorum heralde bu ayda negatif
Fgbebek-1 en_guzel_emanetlerim hayırlısı olsun inşallah rabbim hayırlı sonuçlar göstersin hepimize ☺️🤲🏻
cerenveminigi Bizde bir yıl korunduk sonra bırakınca iki üç güne bir yaptik yumurtlama günlerinin birinde tuttuğunu dusunuyorum. Anın tadını çıkarmak da bence işe yarıyor stresli olacak mı endişesi yaşayan çevrem de henüz ilk ay kalan duymadım
cerenveminigi Adetten üç dört gün önce kasık ağrısı ve göbek deligimde ağrı hissedince şüphelenip test yaptirdim
Fgbebek-1 cerenveminigi benimde yumurtlama döneminde bu ay çok şiddetli oldu ve şişkinlik falan da fazla var