Naziminverasi Hilalozc gelişiminde sorun yoksa genetiktir büyük ihtimal ya da bazem dr lar yanlış ölçebiliyor kendi dr um la acile gittğim hastane farklı ikiside farklı söylüyor hemen hemen aynı haftalarda
Merve201119 Hilalozc Genetiktir ozaman her bebek uzun olmak zorunda değil gorumcemin kızı 48 cm doğdu şuan boyu yaşıtların göre gayet normal endişe etmeyin
Hilalozc kuzeymomsss Boncukoyunu1 Minigim38 Soruyorumm Halimik-60 Merve201119 Naziminverasi gelişiminde sorun yok dedi ama ben minyon biriyim benim ailemde sadece 1 hafta geriden geliyor dedi ben tedirgin oldum
Boncukoyunu1 Biraz genetik ile alakalı bu durum☺ benim eşim kardeşlerim, eşimin kardeşleri, kayınbabam, babam herkes uzun ☺ 36.haftada 48.5 cm oğlum, kardeşlerim 52 cm doğmuşlar cidden uzun ve kalıplılar 😂 bir ben 1.60 boyundayım
kuzeymomsss Hilalozc genetik olabilir canım, her bebeğin gelişimi farklıdır. Ben 37 haftalıkken doğum yaptım 52 cm doğdu oğlum. Aslında eşim ve bende kısayız ama benim kardeşim ve babam baya uzun. Eşimle ikimizde 1.62 1.63 cm falanız
Halimik-60 Hilalozc yok tedirgin olacak bişey değil bu. Hem kilosu boydan daha önemlidir gelişim takibinde
AslanBebeginAnnesi Hilalozc benimki 32. haftada 42 cm’di doktorumuz 11 gün önde olduğunu söyledi canım bilemiyorum sen de doktoruna sorsaydın keşke sormadın mı
Naziminverasi Hilalozc minyonum diyosunuz ailenizde öyleymiş genetiktir korkmayın ben iriyim eşim de iri bebek de iri beni de iri diye korkutuyolar çok şükür sağlıkla sonlara gelmişsiniz kucağınıza da almayı nasip etsin Allah 🙏🌸