Baharshin son 11 gün canim nasipse 10 ekimde planli sezaryan olacak ama son 1 haftadir surekli icimde bugun doğuruyorum galiba hissi var. Esim isi sebebiyle yanimda degil en azindan o gelene kadar dursa bari diye surekli stres yapiyorum nedense o yuzden haram olan uykularim tamamen ziyan oldu. Gene eskiden 2 saatte bir olsa uyuyordum simdi hic uyuyamiyorum 2.5 yasinda bir kizim daha var. Nasipse buda kiz olacak. Inda saglikla zamaninda kavusuruz 🙏