Merhaba kızlar bebekleriniz icin 03 mü yoksa 3-6 mı alıyorsunuz ben kararsız kaldım doktorum bebeğimin biraz iri olduğunu 1 hafta önden gittiğini söyledi tam olarak nasıl alacagimi bilmiyorum genelde 03 aldım zaten 03ü kaç ay giyebilir kafam karıştı açıkçası