Gulcnny_2852 ben hamileliğimin ilk aylarında oldum 20 gün geçmedi yapışmıştı resmen üstüme ıhlamur içebilirsin bol bol c vitamini ben bi de gece yatmadan pekmezin içine karabiber karıştırıp yedim öksürüğümü kesti gece rahat uyudum burnum tıkalıydı deniz suyu kullandım doktorum parola izin verdi sadece ki acile de gitsem parol serum takıp yollayacaklardı gitmedim Allah yardımcın olsun zor oluyor 😕