Ben zubeyde perinatoloji bölümünde takipli hastayım. O doğan bebek de zubeydede perinatolojide yatan hastaydı. Oraya geçince ilk doğum olarak gerçekleşti. Dün akşam da acildeydim. Oradakiler bana, oranın acili muayeneye başladı dediler ama emin değilim