angela4 geçen hafta doktorum da bana aynı şeyi söyledi. Dün tekrar kontrole gittim. Kendi düzenli sancım çıktı. O yüzden suni vermedi. Sancılar siddetlensin diye bekliyorum ama hiç bişey hissetmiyorum şuan. Daha ne kadar bekleyeceğim bilmiyorum. 39+3 olduk