yaptığım ilk dakika aşırı aşırı silikti sağa sola çevirince çok zor görünen bi ikinci çizgi vardı bir gün bekleyince dahada belirgin bi hal aldı bugün normal doktor kontrolüm vardı daha adet olmama 9 gün var fakat ben ilk kızımıda adete 9 gün kala beta 11le öğrendim
Sizce yine gebelik var mı böyle olan var mı