Aslan04 yaptırdım bugün sonuç çıkmış ona bakmaya gidicem umarım güzel gelir sonuç ☺ korkmanıza gerek yok bir kan alıyolar zaten tarama testi bu kesin bişey yok. Kız dedi doktor da belki pipisi gelişmemiştir falan dedi erkekse de ama bacak arasında hiç bişey yoktu gayet net görünüyordu o yüzden bence değişmez diye düşünüyorum 😊