Senle1 Hanımlar yarın öğleden sonra devlet hastanesinde kadın doğum polikliniğine randevum var ama Perşembe cuma grev oluyodu normlde doktorlar olmuyordu acaba yarin grev varmı gitmeli miyim hasteneye
Senle1 HavvaSonmez03 msj geldi az önce hatırlatma mesaji iptal tarzı bsey demiodu ama yinede supeloyim