Aslan04 Yarin 13 hafta 5 gun oluyoruz.. ikili taramaya gidiyorum ve cinsiyeti pozisyon uygunsa ogrenecegim… insallah sonuclsr iyi cikar.. korkuyorumda biraz heyecanliyimda
mrv_elvn_ Aslan04 bizim de yarın kontrol var heyecanla bekliyorum biz 11. Hafta daha cinsiyeti görmeyiz sanırım 😅
Ays_cskn Aslan04 38+3 olduk bizde yarin sezeryan oncesi son kontrolum var 4 ekimde bebisim geliyor nasipse😊