Kiymetn Haftaya girdik artık ama hiç sancım yok. Doktor daha da olmazsa sezeryan diyor aynı durumu yaşayan var mı
izobellaaa-_- 39+2 hiç bir belirtim yok yarın gideceğim doktorda bakalım ne dicek normal istiyorum. Ben🤦🏻♀️😭