Kızlar şuan 28’im. Doktorum 4 hafta sonra tekrar gel dedi yani tam 32 oluyoruz. Muhtemelen rapor da verecek çalışır ya da çalışmaz diye. İşe gelmek istemiyorum, evden çalışmak istiyorum müsaade etmiyorlar, sabahları uyanamıyorum geceleri uyuyamadığım için. 32’de raporu alıp çıkmak istiyorum ama mantıksız mı sizce? Bu haftada izne çıkan çalışan arkadaşlarımdan fikir istiyorum. 6 ay ücretsiz izin oluyormuş, 4 ay ücretliyi doğumdan sonra 2 ay olarak kullanabilmiş olacağım. Sizce nasıl yapmalıyım?