gullokumum Kizlar bugün tam 27 haftalık oldukama iki gündür alt kısmımda ve kasıklarımda adet sancısı gibi sancı var. İnce ince vuruyo resmen başına gelen varmı neden oluyo ki çok etken degilmi daha
girl_boy_annesi gullokumum ilk gebeliğim de 28. Haftada bi sancı vurdu doğuruyorum sanmıştım yalamcıymış şimdi 2. Hamileyim 27+3 olduk yine başladı o sancılar normal diye düşünüyorum
gullokumum girl_boy_annesi benimde ikici gebeligim ama ilkte hiç böyle şeyler olmamıştı. Gerçekten resmen doğum sancısı gibi 🙈sağol canim