Merhaba ben ara ara gelen ve hemen geçmek bileyen kasık ağrıları çekiyorum bunun yanında tabiki kusma da eşlik ediyor.Doktora gittik tahlil yaptı ama idrarım da temiz çıkıyor 21.haftadayım sebebini bilen var mı yatınca da geçmiyor ağrılarım çok kötü oluyorum..çevremdekiler normal de adet günün tarihi yaklaştıysa rahim otomatikleşmiştir adet sancıları gibi acı çekebilirsin diyolar sizin fikriniz nedir?