Kızlar Iğdır da Abdülhamit beyde sezaryen doğum yapan var mı?
Ona takipliyim doktorumdan çok memnunum sadece Özel Iğdır hastanesinin şartlarını merak ediyorum ekipman VS herşey iyi mi? Çok ağrınız oldu mu sürekli müdahale ettiler mi? Bilgilendirirseniz sevinirim. Hastane sıkıntılı ise memleketime gidip doğum yapacağım da..