Sezeryan oldm 10gun önce ağrıdan ilk başlarda takamadm korse çok zorlandım şimdi kullaniyorm ama bı fayda gorurmuyum bilemedm göbeğim sarktı ve baya var çok çirkin duruyor ne yapabilirim lütfen fikir verin hiçbir kıyafetim ilerde bu göbek yüzünden olma diye korkuorm