Prensessss Kızlar merhaba 36.haftadayım dün akşam ve şuan çok hafif kahverengi lekelenmem oldu ama bebek haraketlerinde problem yok ne yapmalıyım sizce randevum salı gunu
Seyma0323 Canim acaba nişan mi geldi? Akıntı ile beraber miydi yoksa sadece leke mi? Eğer sadece leke ise bir acilde baktır canim sali günüde kendi doktoruna gidersin
Seyma0323 Prensessss Canim nolur nolmaz bir hastaneye görün ozaman, belki açılman falan olmuştur. Nişan ise bekle derdim ama leke ise bence git🙏