Berrika5 33.haftamdayım dogum icin doktor ariyorum ??? Tınaztepe de op.dr.gönenç uçuran Aksu’ yu önerdiler. Bilen duyan yazsın Lütfen 🤲
Herkut35 Berrika5 ben de 34 haftalığım Gönenç hanıma gidiyorum sorunsuz ilerledi şimdiye kadar inşallah böyle devam eder memnunum
Srdm Berrika5 doğum ücreti 6100 daha pzartesi günü sordum canım, epidural olursa +750 lira bi ücret ödüyosun sadece bu fiyata. Doğumda fotoğraf çekimi istersen bellekle verilsin dersen 650 albüm olsun dersen 1200 müs oda süsleme de 350 ydi sanırsam
Berrika5 Srdm inanmayacaksin uygun geldi bana 😐 ben bayraklida bir klinige gidiyordum. Doktoruma 10000 hastaneye 7500 vericektim ya.🤔🤔🤔 (hastane medicana )