Kızlar sezeryan oldum sütümü geceden beri üç saatte bir sağıyorum ya hiç gelmiyor ya da çok az damla damla geliyor 5 litre su içtim kayısı suyu hoşaflar çorbalar da içiyorum ama yok bebek emmediği için mi gelmiyor ya da ne yaparsam gelir bi fikriniz var mı artık göğüslerim acıdı sağmaktan korkuyorum da hiç gelmeyecek diye