mavininhertonuu ooo seninki baya kötü olmış desene😅 bol bol su içseydin bari bende tuzu yemeğe katım zaman tat gelmiyordu sürekli ekliyordum pişti zaman anlıyordum tuzlu olduğunu ondan sonra azaltın bende yoksa işimiz yaş😅🤦🏼♀️ malesefki öyle 🥶 aynen düştük şafaklara ama sanırım doğma gibi bi niyetimiz yok bizim 😅 hadi sanada şafak saymalar diyim çok düşünme ki zaman geçsin ben saydım zamanlar geçmedi araya dert sıkıntı girince bi baktım son haftalara gelmişiz😅