mavininhertonuu çok şükür bebeğimin sağlığı yerinde ama bel ağrısı kasık agrısı yalancı sancılar, uykusuz geceler ayyy en önemlidir tuvaletten cıkmadan yine tuvaletim geliyor 😅😅dışarıda gezmeye çıkamıyorum adım attıkça altıma yapacağım sanıyorum 🤭 zamanında gelirse uygulamaya göre 37 gün kaldı, doktorumda 15 ekimden sonraya hazırlıklı olun demişti bakalım ne zaman gelecek güzel prensesim 😍🥰aramıza hoşgeldinizz ❤️