minik_koala_ve_annesi yok ben spinalden sonra hiç acı hissetmedim. Sondayı da uyuşukken taktıkları için onu da hissetmedim. Karnıma da uyuşukken bastırdılar onda da acımadı çünkü tek seferde çok fazla bastırmak yerine ebe 3 defa ayrı ayrı yumuşak bastırdı. Sadece bebeği çıkarırlarken göğsüme bastırdılar orada bir an nefesim kesildi gibi oldu, bir de ameliyattan 4 saat sonra uyuşukluk geçti normalde ağrı kesici yapılacaktı ama ben biraz daha geç yapılmasını istedim çünkü ilk yürüyüşten çok korkuyordum. İlk yürüyüşe yakın bir saatte yapmalarını istedim nasıl bir cesaretse. Tabi ki dayanamadım çünkü ağrı kesici olmadan dayanmak zor oldu kendime eziyet ettiğimi fark ettim ve ağrı kesici istedim. Ondan sonra rahatladım zaten 🤷🏻♀️ İlk yürüyüşe kalkmadan önce de hemşire uyuşukluğun geçtikten sonra ayaklarını yatakta ne kadar oynatırsan o kadar rahat kalkarsın dedi ki öyle de oldu ama benim ilk kalkışta tansiyonum düştü geldim geri oturdum 😂 sonra tuzlu ayran içip tekrar yürüdüm. Zorladı mı evet ama yürüdükçe açıldım. Şu an rahatça yürüyorum, dolaşıyorum. Ağrı var mı? Var ama asla dayanılmayacak bir ağrı değil. Bebeğimin altını da ben değiştirdim, kıyafetlerini de. Saat başı da kalkıp yürüyorum. Yani eğer düşünüyorsan korkulacak bir şey yok bence 🌸