Baharun2 Kızlar 37+3 üm bugün karnım daha bi şiş sanki.Kaynanam az önce görümcesinden geldi 🤦🏻♀️ “Kız sana nolmuş karnın daha bi şişmiş dedi.Öyle olunca noluyo kötü bişey mi dedim.”No boloyom” dedi 🤦🏻♀️ Bilmiyon madem ne beni kuruntuya sokuyon 😒
tomurcukannesi Baharun2 benimde annem dedi son hafta karnın şişti iyce büyüdü sanki diye☺️ 40+0 ım ben. ama gerçekten son 2 haftadır büyüdü sanki
Baharun2 tomurcukannesi bacım niye öyle oluyomuş benim prof kaynana bilemedi bu kez çöp soktum bi yere
tomurcukannesi Baharun2 hiç bilmiyoeum heralde bz ödem topluyoruz ondan olabilir çünkü ben son 2-3 haftda kilo aldım resmen ondan önce azdır kilom