DamlaSahra Merhaba anneler 😇 Bi sorum olacak 37. Haftam bitti bugün normal doğum için sosyal medyada Activating Labor diye normal doğuma yardımcı hareketler varmış. Yapan var mı acaba kaçıncı haftada başladınız?
Rumeysaa46 2 haftadır her gün yapıyorum şuan 39+3 deyiz gelen giden yok 40 a girdiğimde suni sancı verecekler squat yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum ama bnde fayda etmedi