filiz_eliz66 sezeryan dan sonra olmuyor kanama zaten doğum esnasında içini bir güzel temizledikleri için . Sen bolbol emzirmeye özen göster bebek emdikçe rahim kendini toparlıyor o esnada ara ara kanam meydana geliyor . Zaten emzirirken fark edersin bebek emdikçe rahimde ağrı meydana geliyor ve kanama