Merhaba Anneler, 6 aylık ikizlerim var . Herkesin bünyesi ve fiziği farklıdır ben ikiz gebeydim çok kilo aldım karnım davul gibi büyüdü 3 aylıkken doğum yapacaksın dışarda ne geziyorsun diye kızıyordu gören teyzeler düşünün büyüdükce büyüdü Bölgenin perinatalog profesör doktoru beni görünce çığlık atmıştı senin kadar büyük karın hayatımda görmedim ayakta ne işin var çabuk otur diye. Velhasıl doğum yaptım kaynanam vardı yanımda bı gün geldi 10 gün gelmedi ama öyle vardı o bı gün gelip beni bunalıma sokup öyle gitti doktorum bana 3. Gün den itibaren medikal korse kullanmam için verdi aldım da ama arkadan bağlanan cırtlı biseydi tek başıma yapamadim takma dedi zaten kaynanam 40 li olmadan takılmaz dedi ama doğum sonrası göbeğim önüme öyle bı düştü ki kilirdayamadim takınca organlarını topluyordu iyi oluyordum ama takamadim kendine geldiğimde 3 aylık olmuşlardı ve göbeğim kalmıştı benim sorum şu
- Aya girdi bebişler karnım aşırı büyümeden derisi zaten buruş buruş ve şekilsiz bı tarafı yüksek bı tarafı çukur çok korkunç bişey oldu pütür pütür sanki içerde jel gibi şeyler var kendimi çok kötü hissediyorum eşimle de yakınlaşmak istemiyorum ne yapmam lazım beni gören hayırlı olsun yine hamilesin diyor , normal bir göbeğe göre en az 4-5 aylık hamile gibiyim ki kız kardeşim 7 aylık fotolarda benimki daha büyük çıkıyor korse bu saatten sonra fayda eder mi karin gerdirme ameliyatimi olmalıyım benzer durum yaşayan var mı yada normal mi bana mı kötü geliyor ama bakıyorum benden sonra doğum yapanlar normal karnı vardı taktı korseyi şuan dümdüz ben çok yalnız ve desteksiz kaldım hep bunalım iki bebek perişanlık hiç kendime bakamadim