kızlar 2 gün önce bebeğimin 2.ay aşıları vardı fakat doktor ağır gelir diye karma +kızamık+meningokok aşısını yaptı 2 hafta sonra da verem aşısını yapıcsm dedi. Çocuklara hepsini yapınca ağır geliyor dedi. 2 gündür bebeğim çook uyuyor. Neredeyse beslenme haricinde zor uyanık tutuyorum, çok huysuz. Ayakta kaldığı zamanlarda sırtını yere koyamıyorum sürekli ağlıyor., kucağa alınınca susuyor. Böyle olur mu?