Hamdos Gmzmtn normal zor ama daha saglıklı ben ılk gebelıgımdı normal yaptım zor gectı ama cok sukur sonu ıyı
Merrcimek Gmzmtn Canım 1 ekimde epidural sezaryen oldum. Preeklampsim vardı mecburen 36+6 da aldılar. Çok ağrım var normal doğum yapabiliyorsan normal yap
Tubidy Adındanda anlaşılacağı üzere normal olan Doğum 😂 zorunlu sezerayan bi derece de normal olanı varken suni bi şekilde müdahaleye karşıyım ben açıkçası
Tubidy Gmzmtn herkesin değişik oluyor canım gözün korkmasın hiç benim çok rahat olmuştu çok şükür inşallah buda öyle olur 💕
Funsem Bence siz kendinizi hangisine hazır hissediyorsanız odur kimseden sağlıklı cevap alamazsınız 👍