filiz_eliz66 Merhaba kizkar bugun sezeryan oldim ama karnım cok kotu ağrıyı yuruyemiuorim kimildayamiyorum ne yapabilirim
Deletedmom_110 filiz_eliz66 Ağrı kesici yapmıyolar mi ? Ama ilk gün normal ağrı çok oluyo merak etme günden güne geçecek
Night filiz_eliz66 Bana her istediğimde ağrı kesici yapılmıştı iğne ve serum. Ben çok yürüdüm bide baya baya yürüdüm yürüdükçe de açıldım ama ağrı kesicilerde çok işe yaradı bende rahatlatıyordu yani baya