Fatmanurtok 2 hafta oluyor sezeryan doğum yaptım ve dikişlerim aşırı kaşınmaya başladı dikiş üzerinde de hafif şişlik hissediyorum bunlar normal midir ?
Ozlm0916 Fatmanurtok normal canim ben 70 gun oldu dogum yapali kasiniyor bide 2 gundur sag tarafta kizariklik ve agri var 1 2 gunden gecmezse gidecem bi doktoruma
Deletedmom_110 Evet kuruduğu için kaşınıyor bişey olmaz ama kaşımamaya çalış ben unutup kaşıdım dikişler elimde kaldı Allah tan ki bişey olmadı kurumuştu 😂